نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس نارنجی پوش می شود

یوونتوس نارنجی پوش می شود

یوونتوسی  ها همواره به دنبال استعدادهای جوان سایر کشورها هستند و این موضوع از اهمیت خاصی در برنامه ی تیم مدیریتی یووه برخوردار است.

در همین رابطه سران یووه به دقت عملکرد چند بازیکن جوان و آینده دار از لیگ هلند را زیر نظر گرفته اند تا بتوانند انها را راهی تورین کنند و سرمایه گذاری کلانی بر روی انها انجام دهند.

اولین بازیکن حکیم زیچ نام دارد که 21 سال سن دارد و در پست هافبک مرکزی توپ می زند و یکی از استعدادهای هلند به حساب می آید و یووه امید زیادی به خرید این بازیکن دارد.

نفر بعدی داوی کلاسن ستاره ی تیم آژاکس و شماره ی 10 این تیم می باشد که یکی از ارکان اصلی تیم به حساب می آید و در تیم ملی هلند نیز سابقه ی بازی دارد. این بازیکن خوش تکنیک هم 21 سال سن دارد و یووه به شدت برای خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده و پیش بینی می شود به زودی یووه پیشنهاد رسمی خود را برای خرید این بازیکن ارائه دهد.

گئورگینیو وینادوم دیگر بازیکنی است که یوونتوسی ها نام وی را در لیست خرید خود قرار داره، البته او 24 سال سن دارد و در تیم پی اس وی توپ می زند. او سابقه ی بازی در تیم فاینورد را دارد و یکی از اعضای تیم ملی هلند نیز می باشد. پست تخصصی این بازیکن هافبک مرکزی می باشد و شماره ی 10 تیم پی اس وی می باشد.

البته چند بازیکن دیگر نیز در لیست یووه دیده می شوند که در رده های بعدی قرار دارند و این سه نفر در اولویت باشگاه تورینی می باشند.



«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: